Сбербанкте мансап

Бастамашыл, командалық жұмыс жүргізе алатын және оны жақсы көретін, әріптестерін қолдауға әзір және ортақ іс үшін өзіне жауапкершілік көтеруден қорықпайтын көшбасшыларды не біріктіреді? Олардың бәрі Сбербанкте жұмыс істейді немесе біздің командаға қосылу үшін барлық мүмкіндіктерге ие.

Толығырақ

Бізбен бірге, сенің де тек сервистерді жақсартатын және мыңдаған адамның өмірін жеңілдететін құнды өнімдер жасауға ғана емес, өз мансабыңды құруға, пікірлестерің арасында дамуға және өсуге мүмкіндігің болады.

Неге Сбербанк?

АЛДЫҢҒЫ ҚАТАРЛЫ КОМПАНИЯ

ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯ

ҚЫЗЫҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР

ҚОЛАЙЛЫ ШАРТТАР

ӨСУ МҮМКІНДІКТЕРІ

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРГЕ ҚАМҚОРЛЫҚ

Міндет

Біз үшін әрқайсымыздың сенімділік пен қауіпсіздікті сезінгені маңызды, сондықтан бір-біріміздің армандары мен талпыныстарын іске асыруға көмектесу арқылы барлық қолдан келгенді жасаймыз.

Мақсаттар

Біз адамдар мен бизнесті біріктіретін платформа құрамыз.

Құндылықтар

Мен — көшбасшымын.
Біз — командамыз.
Барлығы — клиент үшін.

Сбербанк сандармен

178

әлемдік нарықтағы жылы

18

Бөлімшелері бар елдер саны

бүкіл әлем бойынша клиенттер

37 000 000

саны

17

ҚР-дағы филиалдар саны

Еншілес Банктің Қазақстандағы қызметкерлер

4000

саны

13

Қазақстан Республикасы нарығындағы жылы

Мүмкіндіктер

Ыңғайлы жағдайларда жұмыс істеу

Біздің қандай шарттарда жұмыс істейтініміз біздің қалай жұмыс істейтінімізге әсер етеді. Біз «арқа ауырмайтын», «аяқ жаурамайтын» және әркімге жайлы, жылы және жарық болатын жағдай жасаймыз. Біз әр қызметкер үшін жайлы психологиялық климатты қамтамасыз етеміз.

Кәсіби өсу

Біз қызметкерлердің банк ішінде өсуіне өте қуаныштымыз және оған мансап карталарын, жеке даму жоспарларын әзірлеу арқылы көмектесуге тырысамыз. Ішкі ротация мен вертикалды өсу - бұл біз үшін басқаларынан үстін тұратын тіркестер.

Дені сау және бақытты болу

Асханалар мен кофе-румдарда пайдалы аспен тамақтану, ыңғайлы орындықта демалу, спортпен айналысу, Жасыл марафон мен Сбербанкиадаға қатысу – бұл сергек әрі бақытты болу үшін жасайтын таңдауларымыз.

Қашықтан жұмыс істеу

Қызметкерлерімізге өмір мен жұмыс арасындағы балансты сақтауға әрқашан көмектескіміз келеді, қашықтан жұмыс істеу мүмкіндігі де жұмыс бойынша тапсырмаларды орындай отырып, өзіңе, отбасыңа және жақындарыңа уақыт арнауға көмектеседі.

Оқу

Қазір үздіксіз білім алу заманы деп есептейміз және сондықтан біз бизнес бағдарламалардың, онлайн курстардың, тренингтердің, іскери ойындардың арқасында әр күн өзімізді жетілдіре аламыз, сондай-ақ онлайн-кітапханадағы кітаптарды оқи аламыз.

Сарапшылардан білім алу

Сбербанк TV порталы арқылы топ менеджерлер, бизнес-гурулар және компания талантары сөз сөйлейді, ал біз өз сараптамаларымызбен бөлісіп, әріптестерімізден лайфхактар аламыз.

Қызықты өмір сүру

Біз тек бірге жұмыс жасап қана қоймай, өз мәдениетімізді қалыптастырамыз. Ерікті ретінде біздің қайрымдылық акцияларымызға қосыл, талантар жарысы мен өзге де іс-шараларға қатыс. Қызметкерлеріміздің балалары да әрқашан бізбен бірге даму мүмкіндігіне ие.

Сыйақы

БӘСЕКЕЛЕСТІК ӨТЕМАҚЫ

Айлық болғаны жақсы, бірақ еңбегің үшін сыйақы алу одан да жақсы.

ЕРІКТІ МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУ

қызметкерлердің отбасы мүшелерін жеңілдікпен сақтандыру

ЖЕҢІЛДІКТІ КРЕДИТТЕР

корпоративтік жеңілдіктер

МОБИЛЬДІ БАЙЛАНЫС ҮШІН ӨТЕМАҚЫ

және такси үшін

МАТЕРИАЛДЫ КӨМЕК

Стандартты (жүктілік, бала туу және т.б.) және стандартты емес (өрт, сырқат және т.б.) жағдайларда

Студенттер мен оқу бітірушілерге

ҚҰНДЫ
ІСКЕРИ ҚАБІЛЕТТЕР

АЙРЫҚША ПРАКТИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ

ӨСУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ

Біздің артықшылықтарымыз

  • Аптасына 20 сағаттан бастап жұмыс істеу
  • Шынайы тапсырмалар мен бизнес-кейстер
  • Тәжірибелі тәлімгерлердің қолдауы
  • Компаниядағы қызықты өмір

Біз бағалаймыз

  • Жаңа нәрселерге икемді және ашық болу
  • Жұмысқа және көп тапсырмаларды қатар орындауға жоғары қабілет
  • Командамен бірге жасауға талпыну
  • Өз идеяларыңды іске асыруға дайындық

Қалай біздің команданың?

  • Өз резюмеңді жолда
  • Рекрутермен бастапқы интервьюден өт
  • Бағыт жетекшісімен интервьюге шақыру ал
  • Тағы да сатылар

Резюме жолдау

Егер сілтеме болмаса, өз резюмеңізді .doc не .pdf форматында салыңыз

Салу Суреттегі код:

**«Жеке бас деректері және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңы».

Барлық бос орындармен танысу:

Бос орындар

    Цели и задачи:
    • Решение инцидентов и выполнение заявок;
    • Оказание устных и письменных консультаций пользователей в соответствии с полученными заявками;
    • Осуществление мониторинга функциональности и доступности ИТ-инфраструктуры Банка и сервисов, находящихся в промышленной эксплуатации;
    • Произведение регистрации решений инцидентов нарушения функциональности и (или) доступности ИТ-инфраструктуры Банка и сервисов, находящихся в промышленной эксплуатации;
    • Осуществление автоматизации процессов администрирования ИТ-инфраструктуры Банка и сервисов, находящихся в промышленной эксплуатации, а также процессов выполнения заявок на сопровождение рабочих мест;
    • Проведение оценки рисков выполнения заявок на сопровождение рабочих мест и заявок, безопасных для стабильности для стабильности работы ИТ-инфраструктуры и сервисов Банка, находящихся в промышленной эксплуатации;
    • Подготовка технологической экспертизы компонентов ИТ-инфраструктуры Банка, планируемых к списанию, за исключением специализированных компонентов, непосредственно обеспечивающих работу сервисов платежных карт, систем управления очередями и систем пневмопочты;
    • Обеспечение бесперебойного сопровождения и работы программного обеспечения «Система финансового мониторинга AML» (серверная и сетевая инфраструктура, базы данных, приложения).

    Требования:
    • Среднее специальное/ незаконченное высшее/высшее образование;
    • Базовые знания по продуктам и технологиям, используемым в ИТ-ландшафте Банка;
    • Работа с системой управления заявками и инцидентами на уровне пользователя
    • Глубокие знания в построении каналов связи по различным технологиям, предлагаемым провайдерами;
    • Практические знания в построении СКС.

     

    Мақсаты мен міндеттері:
    • Инциденттерді шешу және өтінімдерді орындау;
    • Алынған өтінімдерге сәйкес пайдаланушыларға ауызша және жазбаша кеңестер беру;
    • Банктің АТ-инфрақұрылымының және өнеркәсіптік пайдаланудағы сервистердің функционалдығы мен қолжетімділігіне мониторингті жүзеге асыру;
    • Банктің АТ-инфрақұрылымының және өнеркәсіптік пайдаланудағы сервистердің функционалдығын және (немесе) қолжетімділігін бұзу инциденттерінің шешімдерін тіркеуді жүргізу;
    • Банктің АТ-инфрақұрылымын және өнеркәсіптік пайдаланудағы сервистерді әкімшілендіру процестерін, сондай-ақ жұмыс орындарын сүйемелдеуге арналған өтінімдерді орындау процестерін автоматтандыруды жүзеге асыру;
    • Өнеркәсіптік пайдаланудағы Банктің АТ-инфрақұрылымы мен сервистері жұмысының тұрақтылығы үшін тұрақтылық үшін қауіпсіз жұмыс орындары мен өтінімдерді сүйемелдеуге арналған өтінімдерді орындау тәуекелдеріне бағалау жүргізу;
    • Төлем карталары сервистерінің, кезектерді басқару жүйелерінің және пневмопочта жүйелерінің жұмысын тікелей қамтамасыз ететін мамандандырылған құрауыштарды қоспағанда, есептен шығаруға жоспарланған Банктің АТ-инфрақұрылымының құрауыштарына технологиялық сараптама дайындау;
    • «AML қаржы мониторингі жүйесі» бағдарламалық қамтамасыз етуін үздіксіз сүйемелдеуді және оның жұмысын қамтамасыз ету (серверлік және желілік инфрақұрылым, деректер базасы, қосымшалар).

    Талаптар:
    • Арнайы орта/ аяқталмаған жоғары / жоғары білім;
    • Банктің АТ-ландшафтында пайдаланылатын өнімдер мен технологиялар бойынша базалық білім;
    • Пайдаланушы деңгейінде өтінімдер мен инциденттерді басқару жүйесімен жұмыс істеу
    • Провайдерлер ұсынатын түрлі технологиялар бойынша байланыс арналарын құрудағы терең білім;
    • СКС құрудағы практикалық білім.

     

    Обязанности:
    • Работа с внутренними нормативными документами Банка;
    • Работа с партнерами Банка;
    • Заведение партнеров в программах банка;
    • Согласование договоров.
    Требования:
    • Образование: Высшее;
    • Опыт работы: В операционных отделах;
    • Умение работать с большим массивом данных, аналитический склад ума;
    • Умение вести документацию.

     

    Міндеттері:
    • Банктің ішкі нормативтік құжаттарымен жұмыс;
    • Банк серіктестерімен жұмыс;
    • Банк бағдарламаларында серіктестер құру;
    • Шарттарды келісу.
    Талаптар:
    • Білімі: Жоғары;
    • Жұмыс тәжірибесі: операциялық бөлімдерде;
    • Үлкен деректер массивімен жұмыс істей білу, аналитикалық ойлау;
    • Құжаттаманы жүргізу мүмкіндігі.

     

    Обязанности:
    • Анализ финансово хозяйственной деятельности юридических лиц;
    • Написание экспертных заключений;
    • Защита проектов на коллегиальных органах.
    Требования:
    • Образование: высшее;
    • Опыт работы в кредитовании МСБ и/или корпоративном кредитовании не менее 2 лет;
    • Аналитические навыки.

     

    Міндеттері:
    • Заңды тұлғалардың қаржы-шаруашылық қызметін талдау;
    • Сараптамалық қорытындылар жазу;
    • Алқалы органдарда жобаларды қорғау.
    Талаптар:
    • Білімі: жоғары;
    • ШОБ кредиттеуде және/немесе корпоративтік кредиттеуде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесі;
    • Аналитикалық дағдылар.

    Цели и задачи:
    • Управление риском ликвидности, достаточности капитала, процентным и валютным риском;
    • Анализ рисков при создании новых и изменений действующих продуктов Банка;
    • Управление процентной маржой, вынесение предложений по оптимизации и улучшению маржи;
    • Трансфертное ценооброазование (FTP) и внутреннее фондирование: предложение по установлению/изменению трансфертных ставок, актуализация методологий;
    • Бизнес-планирование: планирование и прогнозирование уровня риска ликвидности, риска ALM и капитала;
    • Разработка предложений по оптимизации методик и инструкций, регулирующих управление риском ликвидности, достаточности капитала, процентным и валютным риском в Банке.
    Требования:
    • Знание законодательства РК:
       o Закон о банках и банковской деятельности;
       o Закон об Акционерных обществах;
       o Закон о рынке ценных бумаг;
       o Постановления НБРК по пруденциальным нормативам, мерам раннего реагирования;
    • Компьютерные навыки:
       o MS Office (Excel продвинутый пользователь)
       o Приветствуются - SQL, VBA, Power BI, Power Query
    • Знание методов и опыт проведения финансового анализа и экономических расчетов;
    • Аналитические способности.

     

    Мақсаты мен міндеттері:
    • Өтімділік тәуекелін, капиталдың жеткіліктілігін, пайыздық және валюталық тәуекелдікті басқару;
    • Банктің жаңа өнімдерін құру және қолданыстағы өнімдерін өзгерту кезіндегі тәуекелдерді талдау;
    • Пайыздық маржаны басқару, маржаны оңтайландыру және жақсарту бойынша ұсыныстар шығару;
    • Трансферттік баға белгілеу (FTP) және ішкі қорландыру: трансферттік мөлшерлемелерді белгілеу/өзгерту жөніндегі ұсыныс, әдіснамаларды өзектендіру;
    • Бизнесті жоспарлау: өтімділік тәуекелінің, ALM тәуекелінің және капиталдың деңгейін жоспарлау және болжау;
    • Банктегі өтімділік тәуекелін, капиталдың жеткіліктілігін, пайыздық және валюталық тәуекелдікті басқаруды реттейтін әдістемелер мен нұсқаулықтарды оңтайландыру бойынша ұсыныстар әзірлеу.
    Талаптар:
    • ҚР заңнамасын білу:
       o Банктер және банк қызметі туралы заң;
       o Акционерлік қоғамдар туралы заң;
       o Бағалы қағаздар нарығы туралы заң;
       o Пруденциалдық нормативтер, ерте ден қою шаралары бойынша ҚРҰБ қаулылары;
    • Компьютерлік дағдылар:
       o MS Office (Excel жетілдірілген пайдаланушы)
       o SQL, VBA, Power BI, Power Query құпталады
    • Қаржылық талдау мен экономикалық есептерді жүргізу әдістері мен тәжірибесі;
    • Аналитикалық қабілеттер.

    Цели и задачи:
    • Организация, администрирование и информационная поддержка процесса дистанционного обучения работников Банка.
    • Подготовка сводных и детальных отчетов по дистанционному обучению;
    • Составление планов дистанционного обучения;
    • Техническая поддержка платформы СДО Webtutor;
    • Разработка имитированного ПО (Way4, QPragma, Fico, ЕФС и другие соответствующие ПО для банка адаптивного);
    • Навык создания эффективных презентаций, разработки электронных, видео курсов (hard/soft skills).
    Требования:
    • Отлично развитые коммуникативные навыки;
    • Стрессоустойчивость;
    • Стремление разбираться в современных тенденциях (программы, приложения, социальные сети, сообщества и т.д.) обучения и развития;
    • Грамотная устная и письменная речь;
    • Хорошо развитые аналитические способности;
    • Навыки планирования и организации, самостоятельность;
    • Умение работать с большими массивами данных в MS Excel;
    • Уверенный пользователь ПК (MS Excel, Word, Power Point, Outlook).
    Образование:
    • Высшее

     

    Мақсаты мен міндеттері:
    • Банк қызметкерлерін қашықтықтан оқыту процесін ұйымдастыру, әкімшілендіру және ақпараттық қолдау.
    • Қашықтықтан оқыту бойынша жиынтық және егжей-тегжейлі есептер дайындау;
    • Қашықтықтан оқыту жоспарларын жасау;
    • СДО Webtutor платформасына техникалық қолдау;
    • Имитацияланған БҚ әзірлеу (бейімделетін банк үшін  Way4, QPragma, Fico, ЕФС және басқа да тиісті БҚ);
    • Тиімді презентациялар құру, электронды, бейне курстарды әзірлеу (hard/soft skills) дағдысы.
    Талаптар:
    • Жақсы дамыған қарым-қатынас дағдылары;
    • Стресске төзімділік;
    • Оқу мен дамудың заманауи үрдістерін (бағдарламалар, қосымшалар, әлеуметтік желілер, қоғамдастықтар және т. б.) түсінуге ұмтылу;
    • Сауатты ауызша және жазбаша сөйлеу;
    • Жақсы дамыған аналитикалық қабілеттер;
    • Жоспарлау және ұйымдастыру дағдылары, дербестік;
    • MS Excel-де үлкен деректер массивімен жұмыс істей білу;
    • Компьютердің сенімді пайдаланушысы (MS Excel, Word, Power Point, Outlook).
    Білім:
    • Жоғары

    Цели и задачи:
    • Подготовка пресс-релизов, буклетов, статей, речей;
    • Взаимодействие со СМИ и рекламными агентствами;
    • Отслеживание и архивирование информационных материалов (видео, радио, печатных), касающихся бренда и спикеров бренда;
    • Мониторинг изменений, происходящие на рынке СМИ;
    • Подготовка ежедневных обзоров прессы;
    • Проверка достоверности опубликованных сведений о деятельности организации;
    • Подготовка разъяснительных писем и опровержений;
    • Ведение и осуществление своевременного обновления информации на официальном Интернет-ресурсе организации;
    • Проведение переговоров с представителями средств массовой информации;
    • Налаживание рабочих контактов с ключевыми представителями средств массовой информации и формирование базы данных СМИ;
    • Ведение деловой переписки, проведение телефонных переговоров;
    • Ведение установленной технической документации, отчетов.
    • Микширование негативных последствий неудачных спикерских/информационных действий бренда;
    • Организация пресс-мероприятий: конференций, круглых столов, брифингов, интервью.
    Требования:
    • Желание профессионально развиваться и учиться новому;
    • Предлагать новые варианты контента и форматов для коммуникации в направлении СМИ;
    • Умение слышать и запоминать поставленные задачи, вникать в них;
    • Умение работать в режиме многозадачности;
    • Умение адекватно воспринимать критику и комментарии и предлагать альтернативные решения;
    • Желание и готовность взаимодействовать со СМИ, даже если на часах уже больше чем 18:00 (в случаях, когда существует экстренная бизнес потребность);
    Знание языков:
    • Русский;
    • Казахский (желателен).
    Образование:
    • Высшее

     

    Мақсаты мен міндеттері:
    • Баспасөз релиздерін, буклеттерді, мақалаларды, сөз сөйлеулерді дайындау;
    • БАҚ және жарнама агенттіктерімен өзара әрекеттесу;
    • Бренд пен бренд спикерлеріне қатысты ақпараттық материалдарды (бейне, радио, баспа) бақылау және мұрағаттау;
    • БАҚ нарығында болып жатқан өзгерістерге мониторинг жүргізу;
    • Күнделікті баспасөз шолуларын дайындау;
    • Ұйымның қызметі туралы жарияланған мәліметтердің дұрыстығын тексеру;
    • Түсіндіру хаттары мен теріске шығаруларды дайындау;
    • Ұйымның ресми Интернет-ресурсында ақпаратты уақтылы жаңартуды жүргізу және жүзеге асыру;
    • Бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерімен келіссөздер жүргізу;
    • Бұқаралық ақпарат құралдарының негізгі өкілдерімен жұмыс байланыстарын жолға қою және БАҚ деректер базасын қалыптастыру;
    • Іскерлік хат алмасуды жүргізу, телефон арқылы сөйлесулер жүргізу;
    • Белгіленген техникалық құжаттаманы, есептерді жүргізу.
    • Брендтің сәтсіз спикерлік / ақпараттық әрекеттерінің теріс салдарын өңдеу;
    • Баспасөз іс-шараларын ұйымдастыру: конференциялар, дөңгелек үстелдер, брифингтер, сұхбаттар.
    Талаптар:
    • Кәсіби дамуға және жаңа нәрселерді үйренуге деген ұмтылыс;
    • БАҚ бағытында байланыс үшін жаңа контент нұсқалары мен форматтарын ұсыну;
    • Қойылған міндеттерді ести білу және есте сақтай білу, оларға үңіле білу;
    • Көп тапсырма режимінде жұмыс істей білу;
    • Сын мен түсініктемелерді дұрыс қабылдай білу және балама шешімдерді ұсыну;
    • Сағат 18:00-ден асып кетсе де, БАҚ-пен өзара әрекеттесуге деген ықылас пен дайындық (шұғыл бизнес қажеттілігі болған жағдайда);
    Тілдерді білуі:
    • Орыс;
    • Қазақ (дұрыс болады).
    Білім:
    • Жоғары

     

    Цели и задачи:
    • Руководить группой из 10 специалистов ИТ-департамента. по направлению СУБД и ОС Linux;
    • Организовывать и контролировать выполнение изменений в ИТ-инфраструктуре;
    • Планировать и реализовывать мероприятия по повышению производительности и доступности баз данных и других компонентов информационных систем;
    • Контролировать и оптимизировать процесс использования вычислительных мощностей, организовывать мероприятия по повышению эффективности их использования;
    • Руководить процессами решения проблем и инцидентов, организовывать работу по восстановлению работы информационных систем в случае сбоев (2-я линия техподдержки);
    • Участвовать в оптимизации процессов деятельности ИТ-департамента, таких как процесс управления инцидентами, процесс управления мощностями, процесс управления изменениями и др.;
    • Оценивать риски снижения производительности, доступности, безопасности и масштабируемости информационных систем, планировать мероприятия по снижению таких рисков;
    • Проводить инвентаризацию аппаратных и программных компонентов ИТ-инфраструктуры, своевременно организовывать вывод из эксплуатации устаревшего оборудования, контролировать приемку нового оборудования;
    • Анализировать состояние вычислительных ресурсов, наличие технической поддержки, лицензий аппаратных и программных компонентов ИТ-инфраструктуры, прогнозировать их рост и заблаговременно вносить предложения по их закупке и расширению;
    • Организовывать и обеспечивать достижение поставленных подразделению целей и ключевых показателей эффективности (KPI), качественное выполнение поставленных задач;
    • Контролировать наличие и уровень компетенций специалистов подразделения, необходимый для непрерывного и качественного выполнения поставленных задач, организовывать обучение и повышение квалификации персонала, заниматься поиском и привлечением новых специалистов.
    Требования:
    Технические знания и навыки:
    • Уверенные знания и опыт построения отказоустойчивой и катастрофоустойчивой ИТ-инфраструктуры, как на аппаратном, так и на программном уровне;
    • Глубокие знания, опыт работы с операционными системами Linux (RHEL, OEL) и баз данных Oracle;
    • Понимание принципов и особенностей построения сетей передачи данных и сетей хранения данных, виртуальной инфраструктуры VMware vSphere, СХД, СРК;
    • Умение оперативно выявлять "узкие места" и причины сбоев, снижения производительности любого из аппаратных или программных компонентов ИТ-инфраструктуры, разрабатывать решения по их устранению.
    Организационные навыки:
    • Умение формировать команду профессионалов, мотивировать коллектив, делегировать работу подчиненному персоналу и добиваться качественного и своевременного достижения поставленных целей;
    • Навык разработки технической документации, инструкций и регламентов;
    • Навык делового общения, презентации предложений и отчетов старшему руководящему составу;
    • Знания лучших практик и внедрение процессов управления вычислительными мощностями в коммерческой организации;
    • Знания лучших практик и внедрение процессов управления изменениями в коммерческой организации;
    • Знания лучших практик и внедрение процессов управления непрерывностью ИТ;
    • Знания лучших практик и внедрение процессов управления инцидентами в коммерческой организации.
    Будет дополнительным плюсом:
    • Знания и опыт работы с базами данных PosgreSQL, Progress, MySQL, MS SQL, MongoDB и другими;
    • Наличие сертификатов вендоров, лидеров ИТ-рынка.
    Образование:
    Высшее техническое
    Знание языков:
    • Русский — свободное владение;
    • Английский — чтение технической документации и ведение деловой переписки. Владение разговорным английским будет плюсом.

     

    Мақсаты мен міндеттері:
    • АТ-департаментінің 10 маманынан тұратын топты ДҚБЖ және Linux ОЖ бағыты бойынша басқару;
    • АТ-инфрақұрылымындағы өзгерістердің орындалуын ұйымдастыру және бақылау;
    • Ақпараттық жүйелердің дерекқорлары мен басқа компоненттерінің өнімділігі мен қолжетімділігін арттыру жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және іске асыру;
    • Есептеу қуатын пайдалану процесін бақылау және оңтайландыру, оларды пайдалану тиімділігін арттыру жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру;
    • Проблемалар мен инциденттерді шешу процестерін басқару, іркілістер болған жағдайда ақпараттық жүйелердің жұмысын қалпына келтіру бойынша жұмысты ұйымдастыру (техникалық қолдаудың 2-ші желісі);
    • Инциденттерді басқару процесі, қуатты басқару процесі, өзгерістерді басқару процесі және т. б. сияқты АТ-департаменті қызметінің процестерін оңтайландыруға қатысу;
    • Ақпараттық жүйелер өнімділігінің, қолжетімділігінің, қауіпсіздігінің және ауқымдылығының төмендеу тәуекелдерін бағалау, осындай тәуекелдерді төмендету жөніндегі іс-шараларды жоспарлау;
    • АТ-инфрақұрылымының аппараттық және бағдарламалық құрауыштарын түгендеуді жүргізу, ескірген жабдықты пайдаланудан шығаруды уақтылы ұйымдастыру, жаңа жабдықты қабылдауды бақылау;
    • Есептеу ресурстарының жай-күйін, техникалық қолдаудың, АТ-инфрақұрылымының аппараттық және бағдарламалық құрамдас бөліктерінің лицензияларының болуын талдау, олардың өсуін болжау және оларды сатып алу мен кеңейту жөнінде алдын ала ұсыныстар енгізу;
    • Бөлімше қойған мақсаттарға және тиімділіктің негізгі көрсеткіштеріне (KPI) қол жеткізуді, қойылған міндеттерді сапалы орындауды ұйымдастыру және қамтамасыз ету;
    • Қойылған міндеттерді үздіксіз және сапалы орындау үшін қажетті бөлімше мамандарының құзыреттерінің болуы мен деңгейін бақылау, персоналды оқытуды және біліктілігін арттыруды ұйымдастыру, жаңа мамандарды іздеумен және тартумен айналысу.
    Талаптар:
    Техникалық білім және дағдылар:
    • Аппараттық, сол сияқты бағдарламалық деңгейде апатқа төзімді және істен шығуға төзімді АТ-инфрақұрылымын құру тәжірибесі мен сенімді білімі;
    • Linux (RHEL, OEL) операциялық жүйелерімен және Oracle деректер қорымен терең білім, жұмыс тәжірибесі;
    • Деректерді беру желілері мен деректерді сақтау желілерін, VMware vSphere, СХД, СРК виртуалды инфрақұрылымын құру қағидаттары мен ерекшеліктерін түсіну;
    • «Тар жерлерді» және іркілістердің себептерін, АТ-инфрақұрылымының кез келген аппараттық немесе бағдарламалық компоненттерінің өнімділігінің төмендеуін жедел анықтау, оларды жою бойынша шешімдерді әзірлеу білігі.
    Ұйымдастырушылық дағдылар:
    • Кәсіби мамандар командасын құра білу, ұжымды ынталандыру, жұмысты бағынышты персоналға тапсыру және қойылған мақсаттарға сапалы және уақтылы қол жеткізу;
    • Техникалық құжаттаманы, нұсқаулықтар мен регламенттерді әзірлеу дағдысы;
    • Іскерлік қарым-қатынас дағдысы, аға басшы құрамға ұсыныстар мен есептерді ұсыну;
    • Озық тәжірибелерді білу және коммерциялық ұйымда есептеу қуаттарын басқару процестерін енгізу;
    • Үздік тәжірибелерді білу және коммерциялық ұйымдағы өзгерістерді басқару процестерін енгізу;
    • Үздік тәжірибелерді білу және АТ тұрақтылығын басқару процестерін енгізу;
    • Үздік тәжірибелерді білу және коммерциялық ұйымда инциденттерді басқару процестерін енгізу.
    Мыналар қосымша плюс болады:
    • PosgreSQL, Progress, MySQL, MS SQL, MongoDB және басқалардың деректер базасын білу және жұмыс тәжірибесі;
    • Вендор сертификаттарының, АТ-нарығының көшбасшыларының болуы.
    Білім:
    Жоғары техникалық
    Тілдерді білуі:
    • Орыс тілі-еркін меңгеру;
    • Ағылшын тілі - техникалық құжаттаманы оқу және іскери хат алмасуды жүргізу. Ауызша ағылшын тілін білу артықшылық болады

    Требования:
    • Среднее специальное/незаконченное высшее/ высшее образование;
    • Опыт работы в качестве разработчика ПО не менее 2х лет;
    • Знание процесса разработки ПО и основных методологий waterfall / agile;
    • Опыт разработки не менее 1го года на Java, C#;
    • Желательны хорошие коммуникативные навыки в части постановки задач.

    Обязанности:
    • Разработка, актуализация и внедрение процессов разработки ИС (в том числе, в рамках методологии DevOps), а также управления жизненным циклом ИС (разработка, тестирование, внедрение, эксплуатация);
    • Разработка технических решений, соответствующих техническому заданию;
    • Разработка руководства администратора, заказной спецификации, плана настройки, рабочей документации, руководства по интеграции и т. п. проектных документов.

     

    Талаптар:
    • Арнайы орта/аяқталмаған жоғары / жоғары білім;
    • БҚ әзірлеуші ретінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
    • БҚ әзірлеу процесін және waterfall/agile негізгі әдіснамаларын білу;
    • Кемінде 1 жылдық;
    • Java C# әзірлеу тәжірибесі;
    • Міндеттерді қою бөлігінде жақсы коммуникативтік дағдылардың болғаны дұрыс.

    Міндеттері:
    • АЖ әзірлеу процестерін әзірлеу, өзектендіру және енгізу (оның ішінде DevOps әдіснамасы шеңберінде), сондай-ақ АЖ өмірлік циклын басқару (әзірлеу, тестілеу, енгізу, пайдалану);
    • Техникалық тапсырмаға сәйкес келетін техникалық шешімдерді әзірлеу;
    • Әкімшінің нұсқаулығын, тапсырыс сипаттамасын, баптау жоспарын, жұмыс құжаттамасын, біріктіру жөніндегі нұсқаулықты және т. б. жобалау құжаттарын әзірлеу.

    Требования:
    • Среднее специальное/незаконченное высшее/ высшее образование;
    • Базовые знания по технологиям управления проектами Agile; 
    • Аналитический склад ума
    • Быстрое обучение и использование технологического стека, используемого в Банке
    • Опыт работы не менее 1го года с любой реляционной СУБД и знание языка SQL
    • Опыт разработки на любом объектно-ориентированном или функциональном языке программирования, приветствуется знание OpenEdge ABL

    Обязанности:
    • Разработка, актуализация и внедрение процессов разработки
    • Работа с базами данных PL/SQL
    • Разработка и поддержание в актуальном состоянии внутренние нормативные документы банка
    • Работа с ABIS Банка.

     

    Талаптар:
    • Арнайы орта/аяқталмаған жоғары / жоғары білім;
    • Agile жобаларды басқару технологиялары бойынша базалық білім;
    • Аналитикалық ақыл-ой жүйесі
    • Жылдам оқыту және Банкте қолданылатын технологиялық стекті пайдалану
    • Кез-келген реляциялық ДҚБЖ-мен кемінде 1 жыл жұмыс тәжірибесі және SQL тілін білу
    • Кез-келген объектіге бағытталған немесе функционалды бағдарламалау тілінде даму тәжірибесі, OpenEdge ABL білімі құпталады

    Міндеттері:
    • Әзірлеу процестерін дайындау, өзектендіру және енгізу
    • PL/SQL деректер базасымен жұмыс
    • Банктің ішкі нормативтік құжаттарын әзірлеу және өзекті жағдайда ұстау
    • Банктің ABIS жұмысы.

050059, Алматы қ., Әл-Фараби д-лы, 13/1, «Нұрлы Тау» КФО, 3 «В» блогы. © 2020 "Жинақ банкі" АҚ ЕБ 03.02.2020 жылғы №1.2.199/93/31 Лицензия Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі берілген