Сбербанкте мансап

Бастамашыл, командалық жұмыс жүргізе алатын және оны жақсы көретін, әріптестерін қолдауға әзір және ортақ іс үшін өзіне жауапкершілік көтеруден қорықпайтын көшбасшыларды не біріктіреді? Олардың бәрі Сбербанкте жұмыс істейді немесе біздің командаға қосылу үшін барлық мүмкіндіктерге ие.

Толығырақ

Бізбен бірге, сенің де тек сервистерді жақсартатын және мыңдаған адамның өмірін жеңілдететін құнды өнімдер жасауға ғана емес, өз мансабыңды құруға, пікірлестерің арасында дамуға және өсуге мүмкіндігің болады.

Неге Сбербанк?

АЛДЫҢҒЫ ҚАТАРЛЫ КОМПАНИЯ

ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯ

ҚЫЗЫҚТЫ ТАПСЫРМАЛАР

ҚОЛАЙЛЫ ШАРТТАР

ӨСУ МҮМКІНДІКТЕРІ

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРГЕ ҚАМҚОРЛЫҚ

Міндет

Біз үшін әрқайсымыздың сенімділік пен қауіпсіздікті сезінгені маңызды, сондықтан бір-біріміздің армандары мен талпыныстарын іске асыруға көмектесу арқылы барлық қолдан келгенді жасаймыз.

Мақсаттар

Біз адамдар мен бизнесті біріктіретін платформа құрамыз.

Құндылықтар

Мен — көшбасшымын.
Біз — командамыз.
Барлығы — клиент үшін.

Сбербанк сандармен

178

әлемдік нарықтағы жылы

18

Бөлімшелері бар елдер саны

бүкіл әлем бойынша клиенттер

37 000 000

саны

17

ҚР-дағы филиалдар саны

Еншілес Банктің Қазақстандағы қызметкерлер

4000

саны

13

Қазақстан Республикасы нарығындағы жылы

Мүмкіндіктер

Ыңғайлы жағдайларда жұмыс істеу

Біздің қандай шарттарда жұмыс істейтініміз біздің қалай жұмыс істейтінімізге әсер етеді. Біз «арқа ауырмайтын», «аяқ жаурамайтын» және әркімге жайлы, жылы және жарық болатын жағдай жасаймыз. Біз әр қызметкер үшін жайлы психологиялық климатты қамтамасыз етеміз.

Кәсіби өсу

Біз қызметкерлердің банк ішінде өсуіне өте қуаныштымыз және оған мансап карталарын, жеке даму жоспарларын әзірлеу арқылы көмектесуге тырысамыз. Ішкі ротация мен вертикалды өсу - бұл біз үшін басқаларынан үстін тұратын тіркестер.

Дені сау және бақытты болу

Асханалар мен кофе-румдарда пайдалы аспен тамақтану, ыңғайлы орындықта демалу, спортпен айналысу, Жасыл марафон мен Сбербанкиадаға қатысу – бұл сергек әрі бақытты болу үшін жасайтын таңдауларымыз.

Қашықтан жұмыс істеу

Қызметкерлерімізге өмір мен жұмыс арасындағы балансты сақтауға әрқашан көмектескіміз келеді, қашықтан жұмыс істеу мүмкіндігі де жұмыс бойынша тапсырмаларды орындай отырып, өзіңе, отбасыңа және жақындарыңа уақыт арнауға көмектеседі.

Оқу

Қазір үздіксіз білім алу заманы деп есептейміз және сондықтан біз бизнес бағдарламалардың, онлайн курстардың, тренингтердің, іскери ойындардың арқасында әр күн өзімізді жетілдіре аламыз, сондай-ақ онлайн-кітапханадағы кітаптарды оқи аламыз.

Сарапшылардан білім алу

Сбербанк TV порталы арқылы топ менеджерлер, бизнес-гурулар және компания талантары сөз сөйлейді, ал біз өз сараптамаларымызбен бөлісіп, әріптестерімізден лайфхактар аламыз.

Қызықты өмір сүру

Біз тек бірге жұмыс жасап қана қоймай, өз мәдениетімізді қалыптастырамыз. Ерікті ретінде біздің қайрымдылық акцияларымызға қосыл, талантар жарысы мен өзге де іс-шараларға қатыс. Қызметкерлеріміздің балалары да әрқашан бізбен бірге даму мүмкіндігіне ие.

Сыйақы

БӘСЕКЕЛЕСТІК ӨТЕМАҚЫ

Айлық болғаны жақсы, бірақ еңбегің үшін сыйақы алу одан да жақсы.

ЕРІКТІ МЕДИЦИНАЛЫҚ САҚТАНДЫРУ

қызметкерлердің отбасы мүшелерін жеңілдікпен сақтандыру

ЖЕҢІЛДІКТІ КРЕДИТТЕР

корпоративтік жеңілдіктер

МОБИЛЬДІ БАЙЛАНЫС ҮШІН ӨТЕМАҚЫ

және такси үшін

МАТЕРИАЛДЫ КӨМЕК

Стандартты (жүктілік, бала туу және т.б.) және стандартты емес (өрт, сырқат және т.б.) жағдайларда

Студенттер мен оқу бітірушілерге

ҚҰНДЫ
ІСКЕРИ ҚАБІЛЕТТЕР

АЙРЫҚША ПРАКТИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ

ӨСУ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ

Біздің артықшылықтарымыз

  • Аптасына 20 сағаттан бастап жұмыс істеу
  • Шынайы тапсырмалар мен бизнес-кейстер
  • Тәжірибелі тәлімгерлердің қолдауы
  • Компаниядағы қызықты өмір

Біз бағалаймыз

  • Жаңа нәрселерге икемді және ашық болу
  • Жұмысқа және көп тапсырмаларды қатар орындауға жоғары қабілет
  • Командамен бірге жасауға талпыну
  • Өз идеяларыңды іске асыруға дайындық

Қалай біздің команданың?

  • Өз резюмеңді жолда
  • Рекрутермен бастапқы интервьюден өт
  • Бағыт жетекшісімен интервьюге шақыру ал
  • Тағы да сатылар

Резюме жолдау

Егер сілтеме болмаса, өз резюмеңізді .doc не .pdf форматында салыңыз

Салу Суреттегі код:

**«Жеке бас деректері және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңы».

Барлық бос орындармен танысу:

Бос орындар

    Цели и задачи:
    • Подготовка пресс-релизов, буклетов, статей, речей;
    • Взаимодействие со СМИ и рекламными агентствами;
    • Отслеживание и архивирование информационных материалов (видео, радио, печатных), касающихся бренда и спикеров бренда;
    • Мониторинг изменений, происходящие на рынке СМИ;
    • Подготовка ежедневных обзоров прессы;
    • Проверка достоверности опубликованных сведений о деятельности организации;
    • Подготовка разъяснительных писем и опровержений;
    • Ведение и осуществление своевременного обновления информации на официальном Интернет-ресурсе организации;
    • Проведение переговоров с представителями средств массовой информации;
    • Налаживание рабочих контактов с ключевыми представителями средств массовой информации и формирование базы данных СМИ;
    • Ведение деловой переписки, проведение телефонных переговоров;
    • Ведение установленной технической документации, отчетов.
    • Микширование негативных последствий неудачных спикерских/информационных действий бренда;
    • Организация пресс-мероприятий: конференций, круглых столов, брифингов, интервью.
    Требования:
    • Желание профессионально развиваться и учиться новому;
    • Предлагать новые варианты контента и форматов для коммуникации в направлении СМИ;
    • Умение слышать и запоминать поставленные задачи, вникать в них;
    • Умение работать в режиме многозадачности;
    • Умение адекватно воспринимать критику и комментарии и предлагать альтернативные решения;
    • Желание и готовность взаимодействовать со СМИ, даже если на часах уже больше чем 18:00 (в случаях, когда существует экстренная бизнес потребность);
    Знание языков:
    • Русский;
    • Казахский (желателен).
    Образование:
    • Высшее

     

    Мақсаты мен міндеттері:
    • Баспасөз релиздерін, буклеттерді, мақалаларды, сөз сөйлеулерді дайындау;
    • БАҚ және жарнама агенттіктерімен өзара әрекеттесу;
    • Бренд пен бренд спикерлеріне қатысты ақпараттық материалдарды (бейне, радио, баспа) бақылау және мұрағаттау;
    • БАҚ нарығында болып жатқан өзгерістерге мониторинг жүргізу;
    • Күнделікті баспасөз шолуларын дайындау;
    • Ұйымның қызметі туралы жарияланған мәліметтердің дұрыстығын тексеру;
    • Түсіндіру хаттары мен теріске шығаруларды дайындау;
    • Ұйымның ресми Интернет-ресурсында ақпаратты уақтылы жаңартуды жүргізу және жүзеге асыру;
    • Бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдерімен келіссөздер жүргізу;
    • Бұқаралық ақпарат құралдарының негізгі өкілдерімен жұмыс байланыстарын жолға қою және БАҚ деректер базасын қалыптастыру;
    • Іскерлік хат алмасуды жүргізу, телефон арқылы сөйлесулер жүргізу;
    • Белгіленген техникалық құжаттаманы, есептерді жүргізу.
    • Брендтің сәтсіз спикерлік / ақпараттық әрекеттерінің теріс салдарын өңдеу;
    • Баспасөз іс-шараларын ұйымдастыру: конференциялар, дөңгелек үстелдер, брифингтер, сұхбаттар.
    Талаптар:
    • Кәсіби дамуға және жаңа нәрселерді үйренуге деген ұмтылыс;
    • БАҚ бағытында байланыс үшін жаңа контент нұсқалары мен форматтарын ұсыну;
    • Қойылған міндеттерді ести білу және есте сақтай білу, оларға үңіле білу;
    • Көп тапсырма режимінде жұмыс істей білу;
    • Сын мен түсініктемелерді дұрыс қабылдай білу және балама шешімдерді ұсыну;
    • Сағат 18:00-ден асып кетсе де, БАҚ-пен өзара әрекеттесуге деген ықылас пен дайындық (шұғыл бизнес қажеттілігі болған жағдайда);
    Тілдерді білуі:
    • Орыс;
    • Қазақ (дұрыс болады).
    Білім:
    • Жоғары

    Требования:
    • Среднее специальное/незаконченное высшее/ высшее образование;
    • Опыт работы в качестве разработчика ПО не менее 2х лет;
    • Знание процесса разработки ПО и основных методологий waterfall / agile;
    • Опыт разработки не менее 1го года на Java, C#;
    • Желательны хорошие коммуникативные навыки в части постановки задач.

    Обязанности:
    • Разработка, актуализация и внедрение процессов разработки ИС (в том числе, в рамках методологии DevOps), а также управления жизненным циклом ИС (разработка, тестирование, внедрение, эксплуатация);
    • Разработка технических решений, соответствующих техническому заданию;
    • Разработка руководства администратора, заказной спецификации, плана настройки, рабочей документации, руководства по интеграции и т. п. проектных документов.

     

    Талаптар:
    • Арнайы орта/аяқталмаған жоғары / жоғары білім;
    • БҚ әзірлеуші ретінде кемінде 2 жыл жұмыс тәжірибесінің болуы;
    • БҚ әзірлеу процесін және waterfall/agile негізгі әдіснамаларын білу;
    • Кемінде 1 жылдық;
    • Java C# әзірлеу тәжірибесі;
    • Міндеттерді қою бөлігінде жақсы коммуникативтік дағдылардың болғаны дұрыс.

    Міндеттері:
    • АЖ әзірлеу процестерін әзірлеу, өзектендіру және енгізу (оның ішінде DevOps әдіснамасы шеңберінде), сондай-ақ АЖ өмірлік циклын басқару (әзірлеу, тестілеу, енгізу, пайдалану);
    • Техникалық тапсырмаға сәйкес келетін техникалық шешімдерді әзірлеу;
    • Әкімшінің нұсқаулығын, тапсырыс сипаттамасын, баптау жоспарын, жұмыс құжаттамасын, біріктіру жөніндегі нұсқаулықты және т. б. жобалау құжаттарын әзірлеу.

050059, Алматы қ., Әл-Фараби д-лы, 13/1, «Нұрлы Тау» КФО, 3 «В» блогы. © 2020 "Жинақ банкі" АҚ ЕБ 03.02.2020 жылғы №1.2.199/93/31 Лицензия Қазақстан Республикасы Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі берілген