Корпоративным клиентам
Меню

SberBusiness

SberBusiness – бұл «Сбербанк» АҚ ЕБ корпоративтік клиенттері үшін  Қашықтан Банктік қызмет көрсету жүйесі. 

Банкпен өзіңізге ыңғайлы жерде жұмыс жасаңыз.

SberBusiness-тің ыңғайлы және бейімдеуге болатын интерфейсі сізге компанияңыздың қаражаттарын барынша ыңғайлы жағдайда басқаруға мүмкіндік береді.

“SberBusiness” банктің бүкіл өнімдер желісіннің толық функционалды жұмыс жасауын, сондай-ақ келесілерді қамтамасыз етеді:

  • FX-платформада валютамен операциялар жүргізу;
  • Өнімдерді, сервистерді, ақша қаражаттарын басқару, оның ішінде автотөлемдер түрінде де басқару;
  • Құжаттарды және транзакцияларды бірыңғай басқару терезесінде өңдеу;
  • Шоттар қою және электронды құжат айналымы режимінде қойылған шоттар бойынша төлемдер жасау;
  • Уақытты үнемдеу үшін мониторинг жүргізу және аударымдар бойынша қайтарылған қаражаттарды басқару;
  • Төлемдер мен аударымдарды кері қайтару;
  • Түрлі форматтағы үзінді көшірмелерді онлайн режимде алу;
  • Бірыңғай тіркеулік жазба аясында кәсіпорындар тобын басқару;
  • Қолма-қол ақшаға тапсырыс беру және алу бойынша «Электронды чек» қызметі;
  • Банкпен құжат алмасуды ыңғайлы форматта жүзеге асыру;
  • Банктен актуалды жаңалықтарды үнемі алу және анықтамалық ақпаратты қарау.

SberBusiness-ке кіру

Анықтама үшін:

SberBusiness сервисінің көмегімен ұсынатын қызметтерінің тізімі үнемі кеңейтіліп отырады және бүгінгі таңда қазақстандық банктер арасындағы ең толық тізімдердің бірі болып табылады.

  • Жүйеде жұмыс істеу үшін интернет желісіне қосылған, жеткілікті деңгейде қауіпсіздікті қамтамасыз ететін (жұмыста, үйде, демалыста) кез келген компьютерді қолдануға болады;
  • Жүйеде жұмыс істеу мүмкіндігі 24/7² қағидасы бойынша.
  • Жүйеде қолданушыларды аутентификациялау механизмі және құжаттарды бір реттік құпиясөздермен растау іске қосылған, бұл жеткілікті деңгейде қауіпсіздікті ең аз шығындармен қамтамасыз етеді;
  • Электронды кілттерді пайдалану мәліметтер қорғанысын арттырады және электронды сандық қолды пайдалануға мүмкіндік береді.
  • Клиенттің құжаттарды дайындау бойынша уәкілеттіктерге ие өкілдері үшін бөлек рөл қарастырылған;
  • Қағаз құжаттамаларды өңдеуге және сақтауға кететін шығындарды төмендету;
  • Төлем құжаттарына мониторинг жүргізу және есеп айырысу шоттарының жағдайы туралы актуалды мәліметтерді нақты уақыт режиминде алу мүмкіндігі;
  • Тәулік бойына әлемнің кез келген нүктесінен қол жеткізу;
  • ҚБҚК жүйесіндегі операциялар бойынша тарифтер стандартты банктік қызмет көрсетуден төменірек;
  • Кіріс және шығыс құжаттамалардың құрылымдалған жүйесінің болуы;
  • Банк бөлімшесіне келуге кететін уақытты үнемдеу;
  • Банктің өз клиенттеріне ұсынатын қосымша анықтамалық ақпаратына жедел қол жеткізу.

¹ ҚР қолданыстағы заңнамасында бекітілген барлық құжаттарды және мәліметтерді Банкке ұсынған жағдайда.
² Банк құжаттарды тек операциялық уақыт кезінде ғана орындайды.

Білгеніңіз жөн
Бөлісу
Алматы
Меню